måndag 23 november 2009

Tack du som hörde min bön ;)


I lördags bad jag om snö och ljus. Gissa vad som hände? Jo det började att snöa igår. Tack, tack och återigen tack till dig som fixade det.

Nu kanske lusten att fixa advent visar av sig även här i mitt kryp in. Sambon ska vara borta och jobba hela veckan så jag får väl se vad som händer innanför väggarna här hemma. ;O)

Ikväll är det iaf simskola som gäller för liten Bus och den store Bus ska iväg och klippa sig.

Nu väntar tvätten. Bye for now. Kram
ps. passa på att anmäla dig i tävlingen du som bommat det

5 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Ja med snö så att det blir lite ljusare ute då blir det mesta lite lättare.
simskola lätt skönt och roligt.
Jo man får väl börja att adventsfixa lite smått.
Har just kollat min utebelysning som lös så fint i kartongen men efter att jag har snurrat in halvbalkongen i ljus så visade det sig att endast en fjärde del av slingan behagade att lysa. så nu har jag tagit ner den och satt upp en julgransbelysning runt räcket får se ur det ser ut när mörkret snart faller.
Ha det gott Marie:)

Therese sa...

Ja, snön är verkligen välkommen!!! Så skönt att slippa åsynen av vår uppgrävda gård, för att inte tala om all lera.... Kramar i massor!!!

Therese S sa...

Hej, vad kul att du tittade in hos mig. Din blogg är ju jättefin! Åh, vad härligt med snö, vi har bara regn :(
Kram

Therese sa...

Tittar in för att lämna en stärkande morgonkram - å vad ser jag, jo att du åtminstonde gjort advent här i headern så jag tror du ligger bra till ;-) Kramis

Englagård sa...

Tänkte bara titta in med en kram:)
Här har det också snöat men det är för varmt. Det blir glashalt ute, ingen hit när man borde motionera.
Har inte heller kommit igång med adventspyntet, jag fastnar hela tiden i bloggvärldens pyntande:P

kram Karina