fredag 13 november 2009

Star wars feber har bitit sig fast

hemma hos oss.
Ett litet tips till er som också har smittats av den.
Jag hittade lite festliga kläder på H&M och Kapp Ahl.
Kanske en kul julklapp?




Lillebror är jätteförtjust i sin Yoda-tröja. Det fanns även andra Star wars figurer så det kommer nog att köpas in en sådan skulle jag nog tro.
Storebror Bus fick en härlig t-shirt.



Idag är lillebror och jag hemma. Härligt med en ledig dag.
Vad den ska bjuda på har vi faktiskt inte riktigt bestämt än men det finns att göra kan jag lova. Det är bara energin som saknas, hi hi. En liten dans med dammsugarn ska det iallafall bli. Jag måste verkligen jaga lite dammråttor :P
Må så gott alla besökare. Kram till er <3


ps. Missa inte tävlingen som pågår hos Bus.

1 kommentar:

karin sa...

Det är bra fränt med småkillar och deras intressen! Jag saknar det ibland.
Du är bra gullig du som tittar på mina småpuppar och skriver så gulliga kommentarer.
Vi har inte låtit någon tinga valparna på riktigt ännu för vi ska själva ha kvar Sessan och en till. Den vill SÅ vänta lite med att välja ut.
Jämthunden är en toppenbra familjhund.
Ta med din familj och kom hit så får ni prova på närkontakt med världens goaste småvovvar.
Kram K.