torsdag 17 december 2009

Brrr

Vi fryser idag...
Minus 27 grader.
Idag har lillebror och jag varit hemma eftersom han fick feber och huvudvärk efter vaccineringen. När sambon kom hem så åkte jag iväg och vaccinerade några timmar. Det har nog blivit några sprutor vid det här laget, skratt.

Julstöket står i fokus nu som för alla er andra, det gäller att ta vara på varenda lediga minut. Därför nöjer jag mig i att krama om er alla som är här och hälsar på och lovar att jag ska göra bättre ifrån mig nästa inlägg.

Kraaam på er så länge.

8 kommentarer:

Therese sa...

Tittar in å lämnar en kram, har just ätit smörgåstårta på jobbet och ska snart görha helg/ledigt för tre lååånga sköna veckor. Endast köttbullarna väntar på att göras, så nu ska jag njuuuuuta av jule! :-) Kram

Nina sa...

Hejsan =)
Allt bra med dig och bröderna Bus?
Ser att du ska byta bloggadress!
Tänk att nu är det inte länge kvar tills det är jul! Känns helt galet! Och jag har inte så mycket julkänslor heller! Fast jag gör mitt bästa. Spelar julmusik, julbakar tänder ljus och slår in paket! Men julfeelingen vill inte riktigt infinna sig...
Har en konstig gnagande känsla inom mig...
Varma kramar till dig ii kylan!

Nina sa...

Tack så mycket =) Hoppas det blir bra då alla rutor ska sättas ihop och bli en stor härlig filt!

Ja jag tror att det beror på att vi ska fira jul med M´s familj! Känns inte bra. Gruvar om sanningen ska fram!
Men på juldagen ska vi vara hemma hos mamma och pappa och det känns bra!
Snart komer vattnet tillbaka! Jihooo!!!
Kramizar!

Therese sa...

Gokväll i stugan, hoppas du/ni njuter ordentligt av julbordet. Här blev det tomtegröt till middag, enkelt och gott :-) Nu nattar mannen Luran och jag har börjat ladda i soffan inför lite glögg och Ernst senare ikväll, massa kramar!

Unknown sa...

men brrrrrr vad kallt jag skickar dig en värmande kram nu när jag själv tar en minut rast i julstöket
Kramar i massor
Lotta

Therese sa...

Tjingeling goa du, hoppas du är "overksam" men dessa tider är väl tyvärr rätt hektiska för er inbillar jag mig. Och som man säger, den endes död den andres bröd - galghumor, jag vet ,-P.
Stor kram!!! Här ska vi se tomten är far till alla barnen å mysa nu :-)

Englagård sa...

Hoppas sjuklingen är piggare nu. Här är inte så kallt längre men vi har haft ordentligt kyla. Det är så att näsan ramlar av, nu är det rena vårvärmen -13 :)

kram Karina

Therese sa...

Händer inget oföutsett tänkte jag brumma till ström i morgon förmiddag någon gång - men slår en pling i morgon för en ev fikadate? KRAM