lördag 26 december 2009

God fortsättning

till er alla. Hoppas att ni har haft en mysig jul med mycket god mat och många julklappar.
Vi har haft en bra jul så här långt. Busarna fick jättefina paket av tomten och jag med...;P

I helgen är det jobbet för hela slanten så det blir inte så mycket blogg, återkommer sen. Kram så länge till er!

Nu har jag bestämt mig för flytten av Hemma hos Bröderna Bus. Den 1 januari tänker jag byta adress. Som jag tidigare skrev så är nya adressen hemmahosbus.blogspot.com. Jag vill jättegärna ha med er dit så kom ihåg att ändra ni som har min nuvarande på länk. Men...till dess så kan ni väl stanna kvar?! Kram igen. <3

7 kommentarer:

Vendela sa...

Självklart flyttar jag med :-))

God fortsättning!

KRAM

Marie//Tekla Maräng sa...

Det gick inte att läga in sig som följare en på din nya adress så snälla påminn mig igen för jag vill absolut fortsätta att följa dig och dina härliga killar.

Ha det gott Marie:)

Daniel sa...

Jag flyttar m ed!

Therese sa...

Tittar in å lämnar en kram, kan tänka mig att du har mycket att stå i, dena snö... :-/
Skottar å skottar, aldrig tar den slut. Så nu är jag inne i värmen igen å ska planera nyårsdesserten, måste bläddra igenom lite recept tror jag :-) Kram

Netten sa...

Hej vännen min...
Vill bara titta in och ge dig en STOR KRAM!!!!
Anette

Therese sa...

Ja, fy tusan för kallväre, även här är det cirkus 30 grader. Vovven vill INTE vara inne och inte heller ute i sin varmbonade koja som jag dagen till ära fyllt med ny halm, näe, han ligger ute i snön!!! Tja, han har sig själv att skylla... Men hjärtat blöder så han får nog snart komma in trots protester. Klurar på middagsmat, får nog bli rester, har en rostbiff som väntar på att ätas upp, får fixa lite potatis till. Massor av kramar till dig och busarna!!!

Nina sa...

Tjingeling i kylan!
Tur man får sitta inne såna här kalla dagar!
Sam första jul har varit väldigt lyckat! Han har haft det toppen bra. Ja vi andra oxå för den delen ;-)
Men nu har dessvärre Sam fått en ordentligt förkylning =(
Tycker så synd om han!

Hopas ni oxå haft det bra tillsammans och att ni får va friska!
Och självklart hänger vi med i bloggflytten =)
Kramar!