måndag 21 december 2009

Snart så...

Dagen har bjudit på både det ena och det andra.
Först kom en kär vän på besök. Hon är fru till en av mina toppenjobbarkompisar. Kram till er när du läser detta. Saknar er!!!



Sedan åkte vi upp på byn jag och lillebror. Vi hade nämligen stämt träff med min underbara bloggvän (inte bara bloggvän utan min goa vän) från Dorro :O). En sväng på Dollar först för att möta upp sötaste lilla Luran och hennes mamma och det lilla Fröet. Därefter åt vi lunch. Tack för idag kära ni, det var jättemysigt.


Inte nog med det. Jag förärades med en jättefin present av tjejerna från Dorro. Visst är den fin??? Glad är jag!!! Dessutom så fick jag en jättehärlig doftpåse som numera pryder toan.

Granen är klädd, rekordtidigt för att vara det här huset.
Maten är inhandlad.
Julklapparna är nästan klara.
Stressen är på en lagom hög nivå just nu (inte helt ärligt skrivet,garv).
F mår lite bättre nu men får fira jul på sjukhus. Men, men. Det var ju ändå bättre än hur det hade kunnat gå.

I morgon väntar jobb men sedan är det ledigt ett par dagar så nu finns det hopp om en...



Kram på er alla. Ta det lugnt i julstressen. ;P

4 kommentarer:

Englagård sa...

Usch så mycket som händer runt dig nu. Tur att julstressen inte har tagit tag i dig mer än lagom i alla fall.
Hoppas att ni alla har det riktigt bra
kram Karina

Speja sa...

Vilken härlig dag det verkade vara trots att det finns ett och annat som inte är riktigt lika kul. Fint med goda vänner, bästa presenten man kan önska sig! Hoppas att du hinner vad du tänkt dig under lagom stressade förhållanden. Själv sitter jag i startgroparna för en hektisk dag...hjälp alltså...men kanske tycker man att mödorna var värt det på julafton. Jag tittar i alla fall inte i fler skrymslen och vrår efter vad som gömmer sig där ;)

Vill önska dig en riktigt fin jul med familjen!
Kram
Speja

Therese sa...

Stor varm kram, är så glad att du finns som vän i mitt liv ska du veta, och som sgt nästa gång våldgästar jag dig lite längre i U-fors ;-) Kram!!!

Nina sa...

Tittar in för att önska er en riktigt GOD JUL <3
Hoppas ni får en mysig och fridfull jul!

Visst är hon fin Therese i sin mage =)

Många goa kramar till er!