torsdag 28 januari 2010

Bustävling


Jag tänkte att det kunde ju vara lite skoj med en "tävling" igen. Den här gången är det ett pris som kanske tillägnas den yngre generationen, dvs alla härliga barn som i ur och skur får acceptera att deras bloggtokiga mammor och pappor har lagt beslag på datorn. Alla dessa stackars små kan ju behöva en liten uppmuntran, fniss.
Vinnaren får krypa ner i det härliga bäddsetet med Djungelboken som motiv. En och en annan vuxen kanske också gillar Baloo?!
Vill du vara med? Lika enkelt som vanligt. Lämna bara en kommentar, länka gärna till tävlingen och vips så var det klart. Om du inte har en blogg så kan du ändå vara med. Sista dagen för att deltaga är 14/ 2, dvs på Alla hjärtans Dag.
Lycka till. Kram

9 kommentarer:

Therese sa...

Jag är med såklart!!
Kram

Carolina sa...

Jag vill såklart vara med och håller tummarna för tur1

Marie//Tekla Maräng sa...

Vilket fint påslakan, men jag avstår att tävla denna gång och håller istället tummarna för att det just blir någon i den yngre generationen som vinner.
Kramar Marie:)

Englagård sa...

Ja jag lägger en kommentar trots att jag inte har något litet barn. Jag misstänker att min snart 14-åriga kille inte skulle bli så imponerad. Däremot har jag ju ett litet barnbarn som nog skulle gilla det...om jag vinner vill säga:)

Ha det gott
kram
Karina

Therese sa...

Tjingeling Bus mamman! Nu har jag snickrat ihop ett inlägg och tipsar om tävlingen som även Luran vill haka på. Hon tycker det skulle vara bra med ett extra bäddset på lut om hon "råkar" spilla lite välling i sängen eller ta upp något ur blöjan... *skratt*
Önskar er en fin dag å en toppen helg!

Kram kram

Nina sa...

Absolut at vi är med och tävlar!!
Älskar Djungelboken!
Kramizar!!!

Anonym sa...

Vill också vara med på "bustävlingen"
Bilden med Baloo och Mowgli liknar precis på pricken jag och min pappa när han kommer hem ifrån ett långt arbetspass med bussen.

Hoppas jag vinner!

Kram från Elin Österlund

Ps: Mamma hjälpte mej å skriva

Vendela sa...

Härmed anmäler jag mig till tävlingen :-)

Det där bäddsetet skulle Olivia gilla skarpt ;-)

KRAM

Annika sa...

Hejsan,
hamnade här av en slump.
Självklart vill jag var med och tävla då jag har egna busar hemma som gillar djungelboken skarpt.

Länkar hos mej.