lördag 16 januari 2010

Klart!!!



Tack tack söta goa Vendela !!!
Utan din spark i baken så hade mitt linneskåp fortfarande varit kaos. Nu är veckans projekt fixat tack vare dig. Kram kram <3

Det är en himlans bra grej det här med Rensa röran-projektet. Nu kommer man ju till skott och gör sånt som man tänkt göra så länge men inte orkat ta itu med. Utmaningen ser jag inte som en tävling där man ska se vem som är duktigast. Nej, för mig är detta mer ett krav på mig själv att det verkligen ska bli gjort någon gång. En spark i häcken är vad jag behöver just nu, skratt.

Till alla mina besökare vill jag ge en kram och önska er en fortsatt trevlig helg.

8 kommentarer:

Anna-Lena Nilsson ("Vendela") sa...

Men gulle, gulle dig - du är för go! och vilken fin kommentar du lämnat i min blogg - tack :-) Jag är allt bra glad att jag funnit dig oxå + alla andra goa bloggvänner <3

Men linneskåpet har DU, bara DU fixat - jag gav dig bara sparken :-) Nästa gång kanske det är du som får ge mig en spark :-)

Jag är oxå så tacksam för Rensa-i-röran-projektet!! Äntligen blir det av det man gått och dragit sig för länge och väl!

Massor med kramar till dig min goa vän <3

Therese sa...

Så skönt att kunna beta av sådana där projekt ett efte ett, inser ju att man kan ta en kökslåda åt gången/per dag så vips är det tillslut gjort - sådant man gruvat för och skjutit på framtiden, tur du å Vendela finns å inspirerar till lite action här hemma!!! Blir så pepp att jag ska börja med byrån i Fröets blivande rum idag, ett litet, men dock ändå ett första steg mot ordning i min röra... KRAM!

Therese sa...

Så skönt att du fått inspiration av rensa-i-röran-projektet och får lite utrensat :) Alltid lika skönt och få tummen ur häcken och tag i lite saker :)
Kramar

Marie//Tekla Maräng sa...

Snyggt jobbat att få ordning på linneskåpet! Det är sådant som kan ligga över en länge, länge.
Jag skulle behöva någon som hjälpte mig att städa min *skräpkammare* det ställa som är i stället för källare och vind.
Hujeda mig som det finns saker och så det ser ut.

Hoppas du hinner mysa lite med dina grabbar och man.
Kramar Marie:=)

Therese sa...

Jag måste erkänna, en kvarts semmeltårta vilar nu i min mage... så jag har börjat frosseriet - semlor som jag inte ens gillar?!
Så du extraknäcker, finns ju riskatt du får göra det om du hälsar på mig med... för busen där inne verkar vara livlig och vilja ut... Kramis!

Nina sa...

Ja jag skulle ju vara med i den där utmaningen oxå men allt föll bort då Sam blev sjuk =/

Känns så skönt att allt slutade lyckligt!
Drog en lättnad suck då läkaren skickade iväg oss. Rädd för att vi va tvungen att åka ambulans, men glad ändå.
Jag och mamma va alldeles skakis. Kommer inte ihåg så mycket från onsdagen. Måste nog få be om att läsa journalen.
Det är helt svart i minnet. Va chockad och rädd!

Hoppas allt är bra med familjen Bus =)
Tack för all omtanke!

Kramar!

Speja sa...

Heja dig!
Kram
Speja

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad skönt att beta av saker som man vill ha gjort och helst efter att ha blivit peppad av en go vän. Jag måste ta och kika vad den där utmaningen är, låter spännande!

Kram från Eva