måndag 25 januari 2010


KRAM

7 kommentarer:

Therese sa...

Så trist att T har gått å blivit lite förkyld :-/ Hoppas han inte åkerr dit ordentligt utan kryar på sig snabbt!!! Å du dyker upp när du dyker upp, känn absolut inget måste, jag är liksom stationär här så när som en kort avstickare till BB de närmsta året *asg* Kramar till dig å sjuklingen!

karin sa...

Åh, jag ser att du/ni söker efter vännen = hund. Oj, vad svårt det ska vara, men roligt. Önskar lycka till på den färden.
Våra småpuppar växer och blir både roligare och jobbigare. Det är full sysselsättning att försöka lära dom någe hundvett, haha !
Må så gott
K.

Therese sa...

Ja det ska jag göra...fånga dagen alltså :)
Kram

Marie//Tekla Maräng sa...

Japp jag håller på att fångar dagen för fullt.
Söker ni hund?
Ja det är inget lätt beslut att ta.
Kramar Marie:)

Vendela sa...

Tittar in och lämnar en kram, och hoppas allt är bara bra med dig?

Själv håller jag på att drunkna i mina rensprojekt så jag har knappt suttit vid datorn *skrattar*

Kramar imassor

Vendela sa...

Förresten...smart av dig det där med delprojekt. Badrummet är jag tvungen att dela upp i delprojekt, och idag har jag faktiskt gjort ett av dem ;-)

Kram igen!!

Therese sa...

Ja, du om någon vet ju hur dessa få unkika tillfällen uppskattas ;-)
Och jag var tvungen att köpa halsbandet, det stod liksom luran på det!
Hoppas du haft en fin dag, själv har jag bara pulimasat omkring här hemma, inte helt fel ;-P KRAM