fredag 8 januari 2010

Helg igen ???



Det är mycket av den varan, helgdagar menar jag ju såklart. Jag har dessutom lyckats pricka in att lägga mina arbetspass på dessa, skratt!!!

Idag har huset städats och en hel del av julgrejorna åkt bort. Stjärnorna är kvar och granen likaså. Skenet dom bjuder på är så mysigt så dom får någon dag till...

Kallt ute.
Kallt inne.
Nu får det banne mig vara nog på detta kallväder.

Hoppas att ni alla får en lugn och skön helg. Kram

Ps. Grattis till dig T. Vilken bedårande liten söt tjej som kom till världen den 6/1-10. Lycka till. Kram <3

7 kommentarer:

Duracellmamman sa...

Önskar Dig & Din fina familj en trevlig helg!

Varma kramar!!

Therese sa...

Önskar dig en trevlig helg trots jobb och kyla :)
Kram

Marie//Tekla Maräng sa...

Det verkar som att vi har några liknanden scheman förrutom att jag lyckades vara ledig under själva julafton och juldagen.
Ja denna kyla uppe hos er är ju inte riktigt klokt hoppas att ni snart får fler grader varmare, så att ni kan vara ute och njuta.
Kramar:)

Therese sa...

Så du jobbar å står i vännen!!! Känner mig verkligen som veckans ledighetskommité.... och tack rara för erbjudandet men INGEN mer choklad för mig för då kommer jag att explodera i förtid *asg* Stor kram goa du!!!!

Vendela sa...

Godkväll i stugan :-)

Har du kommit igång bra med rensningen? Jämarns vad jag känner mig peppad nu :-)

kom ju på att jag faktiskt gjort ett proejtk denna vecka; nämligen frysen! och av alla rensningsprojekten som bör utföras här hemma så tror jag det blir kylen nästa vecka. Det kommer att ta många veckor för mig innan jag är klar med allt *skratt*


KRAM

Vendela sa...

Ja vid närmare eftertanke så var nog veckor bra optimistiskt *fniss* - snarare ett livslångt projekt som du säger ;-)

Men visst är det härligt?? Kanske man kan tappa några kilon på kuppen också, när man har annat att tänka på ;-)

Kram

Vendela sa...

Ja min ambition är att få ett hem som är så prylfritt som möjligt. Bara saker man verkligen tycker om och betyder något får stanna kvar. Jag älskar ju ordning, så jag förstår bara inte varför jag samlat på mig så himla mycket "skit" för???

Tänk vad sjukt mycket förvaringsutrymmen jag kommer få när jag rensat ur alla skåp, lådor etc etc!!??

Men det är bara att inse att det kommer ta tid, det måste det få göra. Rom byggdes ju inte på en dag ;-)