torsdag 4 juni 2009

Examen 4/6- 2009


Efter många timmar läsning, många tårar och ett otroligt kämpande...nu är den min. Såhär ser Mittuniversitetets sjuksköterskebrosch ut. Egentligen ska det vara en brunkulla eftersom det är Jämtlands landskapsblomma men...


Avslutningen firades med klassen på Stocketitt, ett jättemysigt ställe.


Vi började med en god frukost, sedan blev det sång, broschutdelning och många kramar innan vi till slut skiljdes åt.


Såhär fina blommor fick jag av min grabbtrio, om ni tittar riktigt noga så får ni se en lyckans nyckelpiga som gömt sig i buketten.


Hemma firades med smörgåstårta, marängtårta med jordgubbar och sist men inte minst...en violtårta från Tages, såklart.


Massor av fina blommor har jag blivit bortskämd med.

Men...
En av dagens största överraskningar var dock denna...


Det här kallar jag riktiga vänner...
Helt utan förvarning så var dom bara där. Dom dök upp precis innan avslutningen. Ända från Uppsala och Gävle hade dom åkt för att överraska mig på min examensdag, och överraskad blev jag verkligen. Chockad till och med.
Tack snälla underbara vänner, A och A-L, jag tror inte ni kan föreställa er hur enormt lycklig ni gjorde mig idag. KRAM på er goa vänner. Det blev något jag sent kommer att glömma.

Kram på er alla från en fd sjuksköterskestudent.

10 kommentarer:

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Grattis syster!
Förstår att lättnaden är enorm och jag är glad för din skull!
Lycka till!
kram
nina

strömmas sida sa...

Fanfarer och jubel!!!!!!!!!

Stort Grattis till dig.

Vad härligt uppvaktad du var.
Precis som det skulle vara till
en stor kämpe *rosor*.

Nu kan du andas ut och njuta av livet
och sommaren.

Nattkram
strömma

Maria sa...

GRATTIS!
Du har kämpat bra!

Therese sa...

Du fick verkligen den dag du förtjänade, helt underbara blommor, mat och framförallt familj och vänner!!!! Förstår din lcyka, och åter igen ett stort och innerligt grattis från lilla mig. You Rule!!!

Katarina sa...

Grattis till examen. Vad skönt det måste kännas. Du har verkligen gjort ett mastodontjobb. Vad roligt för dig att dina vänner överraskade dig. Ett härligt minne.
Ha en skön och trevlig sommar.
Kram Katarina.

sanna sa...

Ett stort GRATTIS till dig på din dag. Jag är så glad för din skull nu är du ju klar och njut över att få vara det...

Njuter verkligen med dig...

Kramar om dig

Netten sa...

Älskade du,det var så underbart roligt att få se din min och att få vara med dig på din stora dag....
Kramiz till dig vännen min

♥ cloudberrie ♥ sa...

Hipp Hipp Hurraaaa!!!
GRATTIS till examen, väl kämpat!!!

Ett stort fång med rosor och en jättekram från mej!

Elisabeth sa...

Vad roligt!!! grattis Grattis och grattis!!! Och lycka till nu!!!! Kram från oss.

Villa Carl Larsson sa...

Ååååh grattis kollegan. Jag vet precis hur det känns och jag är så lycklig och förväntansfull samtidigt som jag är sjukt nervös. Men det grejar vi, eller hur?!

Vilken fin brosch!! Kikar du in hos mig får du se min :)

Lycka till nu!!! Kram Josefin