söndag 7 juni 2009

Ny vecka i antågande



Hoppas att ni alla får en bra början på den nya veckan. Själv ska jag gå tillbaka på mitt jobb imorgon, skillnaden från arbetet i förra veckan är dock att jag helt plötsligt har fått en annan titel, konstigt...Efter att ha jobbat över 15 år så känns det ganska så konstigt, hm...sjuksköterska, jag ???



Den här fina ängeln fick jag av en speciell person för en liten tid sen, den betyder mycket för mig. Dessutom så står den för nåt speciellt och varje gång jag ser på den så tänker jag att man vet bra lite om morgondagen...
Så med det säger jag bara, var rädda om er och fånga dagen. Tyvärr glömmer man lätt det i vardagens alla måsten.

Kram på er alla.

5 kommentarer:

Fjällbruden sa...

GRATTIS!!!
vilken känsla över att få vara klar! Bra kämpat!
Lycka till fortsättningsvis.
Kram Anna

Therese sa...

Vilken udnerbar gåva du fått av din vän, har sneglat på dessa inne i en liten butik sist jag var i ström... måste nog kanske slå till på en annan som jagfasnade för. Och inte bara titeln är väl ny, förhoppningsvis visar sig ditt slit även i plånboken! Ni onom vård, omsorg och skola är värda varenda krona!!! KRAM

*jeanette* sa...

Grattis till den nya titeln ;-)
och ängeln var bedårande, vilken fin gåva...

Therese sa...

VA?! Du måste skämta med mig aprillo?! Vilket skämt, snacka om att sjuksköterska är ett yrke som borde uppskattas mer, och då menar jag inte enbart ekonomiskt. Kram

Marie//Tekla Maräng sa...

Så kul att dina vänner ifrån Gävle och Uppsala bara kom, vilken underbar överraskning.
Så fin brosch och vad skönt att den nu är DIN.
Så fina blommor du fick och visst ser jag nyckelpigan som sitter där och sprider lycka för framtiden.
Kram Marie:)