tisdag 9 juni 2009

Klagomuren



Ibland kommer det bara över mig...
Att man inte kan fatta att man inte ska slösa massa energi på människor som bara tar av en och aldrig kan ge något tillbaka.
Jag är nog ganska så bra på att finnas till för andra, en självklarhet tydligen. Däremot är jag urusel på att finnas till för mig själv.

Låter som en halvdeppig dag men den ska absolut bli bättre...Ibland börjar tankarna bara snurra och då funderar man på varför man inte slösar sin tid här i livet på sånt som gör en glad.
Nu ska jag skaffa mig en bra dag. Kram kram på er alla vänner i bloggvärlden. Jag är glad i er, bara så att ni vet.

Ps till dig A i Edinge, visst vore det läge med "min" sång här ? (fniss)

2 kommentarer:

Therese sa...

Så klok du är, å du beskriver precis min känsla idag, för det är mycket annat som bubblar som jag inte "bjuder på" ibloggen... Hoppas att du trots allt får en suverän dag vännen! KRAM

Trollmor sa...

Och vi e glaa i dej
kram på dej vännen!