tisdag 9 juni 2009

Helge rules


(klicka för större bild)

6 kommentarer:

Nina sa...

Helge är ju bra! Jag är nog en komiker emellanåt oxå!

Hoppas du har en bättre dag idag!

Här lyser iaf solen emellanåt, men vart är värmen???
Tycker att detta suger!
önskar att jag låg på en playa i något varmt land med en kall god drink i handen!
Vore nått det =)

Kramen

Therese sa...

Jag jobbar mån fredag, men slutar tidigt fredagar, brukar vara hemma till tre då + att jag ofta tar ut flex för hela fredagar. Den 15 juni är jag också hemma vid... så viska bara i mitt öra om du är på G så ska jag se till att vara hemma för en fika på Görans ;-) KRAM!!!!

Marie//Tekla Maräng sa...

Ja vissa dagar är jag nog väldigt lik Helge.
Energitjuvar som inte ger något tillbaka är ena hemska varelser som man tyvärr stötter på allt för ofta och ibland kan man ju inte värja sig hur mycket man än vill.
Sitter här och beundrar gullvivorna i några inlägg längre ner, åh dom doftar så ljuvligt.
Kram:)

Thorins Trädgård sa...

Jag behöver ingen energitjuv för att känna mig energilös idag :D

Nu ska jag gå ut och kolla lite på solen som råkat titta fram.

/Marit, energisaknaren

Nina sa...

Melvin hälsar och tackar så mycket =) Jätte gulligt av er!

Jag ska även va med i din tävling! Ska bara hitta tiden först!

Kram kram

Therese sa...

Hallååå vännen du har en liten award att hämta hos mig om du vill... KRAM