onsdag 8 juli 2009

Dunder på G


I morgon kväll startar årets Dundermarknad. Det blir marknad och festligheter i dagarna tre. Om eller när jag kommer att gå ut får i dags dato vara helt oskrivet.

Minns ni bilden i ett av föregående inlägg, den på den bruna fina blomman i glas som jag skulle vilja ha i mitt köksfönster ?!
Nu hänger den i mitt fönster och jag gillar den helskarpt. Tack snälla Mamma <3

Idag har dagen bara försvunnit, hur vet jag inte riktigt men borta är den...
Regn, regn och återigen regn...och kallt! Men jag tror helt på att snart är sommaren tillbaka.
Ha det bra allihopa. Kram,.

4 kommentarer:

strömmas sida sa...

Hoppas det blir bättre väder och
massvis med folk på Dunder.

Vi har lika bild inlagd :-).

kram
strömma

White cotton grass sa...

Jag gillar Dunderklumpen!
Fast En dum en är min favorit. Han är superskön! ;)

Nina sa...

Älskar Dunderklumpen =)

Vilken fin altan! Kanoners!
Å jag köpte eb vaxduk på Dollar då vi sist va dit! Funkar fin fint det!
Hoppas du får en fin helg =)
Å att solen lyser lite på oss!

Kram kram

Annika sa...

Hej vännen
Tack så mycket för din inlägg hos mig...de värmer så mycket...Har själv varit mycket dålig på att göra det i retur... Er altan har blivit fantastiskt fin:)Synd att det är så långt till dig ...för du hade gärna fått komma på lite fika hos mig:)Idag har jag bokat biljetter till Sthlm, nu ger jag nämligen upp vill hem till mina syskon, mamma och väninnor de var i början av December som jag var där sist och det är alldeles för lång tid. Vi tar tåget om drygt en vecka så nu till veckan skall jag förbereda lite inför resan..flickorna är redan uppspelta för de har inte åkt tåg sedan de var bebisar.
Ha en fortsatt trevlig helg
Kram Annika