onsdag 22 juli 2009

På tur till Luran :O)


Idag har jag haft en toppendag :O)
Jag har varit upp till Dorotea och träffat Luran & co. Therese stod för guidning och det är inte illa vilka roliga affärer som faktiskt fanns på den byn. Lunch på Görans konditori, en snabbtur till Lajksjön och det berömda Wiks.Sedan blev det kaffe hemma hos Luran. Den här dagen har varit helt kanon och jag är jätteglad över att ha fått träffa en sån härlig vän här i bloggvärlden. Tack tack kära du.

Hoppas att ni andra har haft en lika bra dag. Kram

3 kommentarer:

Nina sa...

Hejsan. Kram tro att du hade en trevlig dag. Känns jätte tråkigt att jag missade det. Hade gärna varit med. Hade varit så kul att få träffa dig. Men ska ju till strömsund framöver. Kanske vi kan ses då? Tack så mycket för awarden vännen. Vi ska bege oss hemöver idag. De bara regnar. Kram kram

Netten sa...

Vad kul att du haft en kanondag,det behövs ibland:O)
Härnere så är det full rulle med syster yster och så blir det välan även idag...
Kramelkram

Therese sa...

Tack kära du, lever fortfarande på vår trevliga dag ska du veta. :-) Var så otroligt roligt att d var som jag tänkt mig + ännu bättre, hi,hi. Har just serverat snickarna våfflor, nu är det powernap som gäller ;-) Kram kram