måndag 6 juli 2009

Mera balkong...


Vår nya altan är perfekt att åka sparkcykel på. Det är någon som gillar det skarpt.


Lite blomsterfägring.


Det växer så att det knakar. Jordgubbskrukan har fyllts med krasse i år.


Den här fina lyktan har min kära vän förärat mig i examenspresent. Det är gröna ljus och en vit ros i den, älskar den ska du veta.


Tack och lov att det finns Dollar Store här på orten. En billig vaxduk men ganska så fin. Klicka INTE på bilden för då ser ni hur knövlig den var när jag lade på den, fniss.


Det blev bra tillsammans med gråbeiga dynor till stolarna. Budgetmakeover, men det duger helt klart för mig :O)

Idag är det inget vidare väder, sommaren har tagit paus så att vi kan få något gjort, ganska så smart uträknat av vädergudarna. Snart är nog värmen tillbaka.
Ha det gott. Kram

8 kommentarer:

Mia sa...

Hihi... så kan man väl inte skriva... klicka inte på bilden. :) Nåja, den lär väl räta ut sig bara den får ligga till sig. Fin duk!

Kram Mia

Vendela sa...

Godkväll i stugan! "Bara jag" som tassar runt lite så här på sena kvällskvisten....:-)

Jisses vilken mysig och rymlig altan ni har :-)Som ett stort extrarum fast utomhus :-)

Kramis

Linneagården sa...

Vilken härlig veranda ni har gjort & vackra blommor. Jag klickade,,,hihi!
Kommer inte att ha loppisen mera öppen, men du kan gärna komma förbi ändå. Grejerna står ju framme i lagår´n. Slå en pling så öppnar jag, har du tur så finns det bullar oxå, hihi.

Ha en skön vecka. Vi hörs. kram /madelene

strömmas sida sa...

Vad härligt att altanen är så stor med utrymme till mycket. Vaxduken är fin. Ja, det finns mycket bra där på Dollarstore. Det var tur det var stängt när jag var upp :-).

Vad fina blommor och fin lykta du har.

Jag var upp till Flata igår.

kram
strömma

Netten sa...

Hej vännen!!!
vad fint ni har gjort det både du och Peter:O)
Idag så sticker vi till stugan,här öser regnet ner och vi ska nu packa ner allting,så gissa vilka som kommer att bli blöta????
Kramisar och så hörs vi på telefon och DU vet att DU alltid är välkommen,var jag än befinner mig....
Puss och kram

Katta sa...

Blev ju bara tvungen att klicka på bilden eftersom du skrev inte :) Visst är Dollar ett lyft för Strömsund tycker det är kul att gå dit när vi är upp.Det var ingen liten balkong det ni har presis tänk den stockholmare som hade den storleken på balkong.Ha det så gott, kram Katta

Therese sa...

Tackar för tipset, inte otroligt att tropikhust får ett besök - jag brukar älska sådana! :-) Kram

Marie//Tekla Maräng sa...

Skrattar gott åt orden klicka inte på bilden! Du är precis som mig på med duken bara för här ska det undersökas direkt hur det blev. Säger det igen vilken toppen veranda ni har fixat till.
Ja jag får baske mig ta en tur till Östersund någon gång jag har länge velat dit.
Och nu finns ju en stor anledning: räksmörgås.
Kramar Marie:)