torsdag 20 augusti 2009

Knas och bus

Igår var det baklängesdag hemma hos Bus.
Det började med att lillebror tyckte att vi skulle sova upp och ner i sängen, dvs som Pippi, med huvudet vid fotändan. (Jag fuskade faktiskt ;P )
När vi vaknade så åt vi middag istället för frukost, spaghetti och korv stod på den delikata frukostmenyn. Efter den så ringde Lillebror till en av mina vänner och frågade om vi kunde komma över på en kopp kaffe. Hon har en liten söt varelse i form av en liten kattunge, så kaffet var ju bara ett svepsjäl för att få komma dit titta på det lilla underverket (iaf för vissa, för jag tar mig gärna en kopp kaffe, eller två).
Dagen rann iväg och till middag blev det lunch, sedan var det dags för "bystugan, dvs ungdomsgården och efter åkte vi hem och åt frukost. Slutligen så var det en liten gosse som nöjt kröp i säng och konstaterade att det skulle bli bra med en vanlig dag imorgon.
Knasiga familen? Kanske.

Ibland är det friskt att vara lite knäpp, bara man inte gör det till en vana.
Må så gott. Kram

3 kommentarer:

strömmas sida sa...

Vilken smart liten herre du har.
Man borde kanske testa det nån dag :-))).

Hoppas dom knäpper många nu så ni
får lite lugn och ro runt knutarna.

kram
strömma

Therese sa...

Ha, ha man blri så glad åt att läsa om din och minste herrns dag :-) Ni är för härliga! Och jag skrattade gott åt inlägget ovan med, för även många tvåbentingar jublar, tror jag ska ladda bössan å ta en tur i skogen på lördag. Tänkte plocka hallon, men skulle man möta en björn så tja då... *PANG* Hi,hi, näe jag vete tusan, kommer det till kritan är jag nog lite för feg med tanke på hur litetid som tillbringats att övningsskjuta... I morgon är jag väl hemma kring tre snåret skulle jag tro, är ni kvar då är det bara att titta förbi på kaffe :-) KRAM

Anonym sa...

Gud så härligt.. vet att dom haft baklänges dag på dagis här i dta men man kankse borde ta o prova det hemma oxå.. =) /Jenny på blomster, Dorotea