onsdag 26 augusti 2009

Rastlös

Ja det kan man nog skriva under på att jag är idag.
Det känns lite knepigt att vara hemma utan att något av barnen är hemma. Här som det alltid kryllar av egna och andras barn.
Nu när båda barnen är på skolan så har jag plötsligt fått lite tid alldeles för mig själv. En skön men också märklig upplevelse. Snart har jag nog blivit van.
Som tur så titatde min goa kompis J ner en sväng. Skönt med en liten pratstund :) och gott med några koppar kaffe.

Idag kom det ett reklamblad från konsum och där fanns receptet på en Västerbottenpaj som såg så god ut så att jag bara måste göra en den. Lätt recept och jättegod :P




Idag är det någon som fyller år.

Min goa helt underbara vän A. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!


Trist att du ligger på sjukhuset på din dag. Skönt däremot att allt gick bra igår. Hoppas att du snart har kryat på dig efter operationen.

Tänk om hela världen var fylld med såna personer som du, tänk vad roligt allt skulle kunna vara då. Du är en riktig glädjekälla och hos dig sitter inget fast, det har du en än gång visat oss andra. Kram kram till dig.
Kram till er andra också.

2 kommentarer:

Trollmor sa...

Det låter som din ensamhemmadag artade sig riktigt väl där till slut.
Jag kan förstå att det kändes lite knepigt :-)
Kramar Trollmor

Netten sa...

TACK ÄLSKADE VÄN!!!!
Jag tror/hoppas att DU vet vad DU betyder för mig.....en vän för livet!
Det är såååååååååå skönt att vara hemma igen...jag ringer dig någe i helgen.
Kramiz