onsdag 25 mars 2009

Dagen som gick



Det var Västringeloppet på lillebror Bus dagis idag. Kanonväder och jätteroligt. Gissa vem som spurtade för att komma först i mål?



Våffeldagen, middagen är självskriven.



Snälla grannarna kom förbi och fikade och med sig hade dom en jättefin vårblomma. Tack, den värmde.

Dagen har tillbringats hemma, en dag utan plugg. Det var länge sen, men ack så skönt!

Ikväll har jag varit på fritidsgården och byggt korthus, det ni. Tänk vad tiden går fort, jag var ju nyss i den åldern själv.

Ha en bra dag alla besökare. Kram kram


11 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en ypperligt trevlig dag =)
och våfflan såg ju inte alltför äcklig ut ;-)
Ska få fara hem till mamma och äta våfflor imorron. Melvin diggar inte våfflor så hårt så han ska få pannkakor istället!

Å vilka gulliga grannar du har som kommer med blommor!

Sov gott!
Kram

Anonym sa...

Ja visst tusan är vi rika =)
Det ska man aldrig glömma bort!
Sen vi fick Sam har jag blivit så känslig. Kan kanske bero på hormonerna eller att det händer så mycket tråkigt ute i världen. Men man ska inte ödsla tid på människor som får en att må dåligt. man ska tänka på allt positiva och va rädd om sina nära och kära och lägga ner energi på dom istället! Har uteslutit alla energi tjuvar ur mitt liv!

Nu ska jag äntligen få hoppa i säng!

Kram

Mia sa...

Vilken söt liten spurtare och våfflor... så gott. Det ska jag göra till helgen. Jobbar så mycket under veckan att det inte hinns med när jag kommer hem så sent.

Imorgon ledig och årets stora trädgårdsdag... mässan. :)

Kram kram
Mia

Netten sa...

Idag är det då den 26/3 och min bästa kompis fyller 36 år och det är ju DU!!!!!!!!
GRATTIS,GRATTIS och jag önksar att jag vor i ström och kunde ge dig en kram,men nu sitter jag ju här och får ge dig en Webbkram istället:O)
Hoppas att dagen blir bra och att du blir lite ompysslad....
Kramar i massor från mig

Anonym sa...

Fin dag du hade - bygga korthus, till och med.

MOONLOVER´S sa...

vilken trevlig dag, vi åt våfflor i går med=) gatt som tusan;) ha en fin kväll och trevlig helg på dig. kram

Therese sa...

Så duktig han var, och söt! :-) Värsta lilla skidåkaren. Stolt mor med rätta!

Och så nostalgisk jag blri när jag ser våfflan, men det är inte den som framkallar nostalgin utan tallriken - visst är det gröna Anna? Min mormor bjöd alltid på söndagsmiddag på den servisen när jag var liten :-)

Stor kram till dig, å titta gärna in hos mig och hämta en liten sak... iaf motiveringen :-)

Kram

Therese sa...

Men glömde ju, skrev ju upp att du fyllde år idag när jag enirade din adress för brädan så jag skulle komma ihåg, men tror du jag gjorde det?! Näe, får tacka din kompis i kommentaren här nedan - GRATTIS :-)

Anonym sa...

Hej vännen! vet du att den tallriken får mig att minnas en massa possetivt från min barndom =)

En tant som vi bode granne med och som jag tyckte om att hälsa på, hade en sådan tallrik.. =) Härligt..

Vad sött min lilla, var med på lilla vasa loppet här i Sundsvall de är ju för goa..

Ha en fin dag nu vännen..

Kramar om

Ingela la la sa...

Det låter som en fantastisk dag!

Trevlig helg!
Kram Ingela

Anonym sa...

Men hallå fyller du år??
Hipp hipp hurra hurra för det är din dag idag =)

Hoppas du haft en super dag!

Kram kram