tisdag 31 mars 2009

Oj,oj,oj






Kanske inte direkt min smak men jag fick mig ett gott skratt iallafall.
Jag hade gått ut fram och tillbaka och då jag kom in hade lillebror hittat en skiva som inte spelats på länge. Fantasi har han pojken, och det här är vad jag fick se när jag öppnade dörren, dessutom spelades låten HÖGT!






Hard rock halleluja!!!



Tittade in i Trollmor på pepparkaksvägens blogg och där kan man lugnt konstatera raka motsatsen till detta inlägg *fniss*. Om ni inte hittat dit så tipsar jag om att göra ett besök i den magiska världen. Ha en bra dag allihopa. Kram





4 kommentarer:

MOONLOVER´S sa...

haha=) gulligt,ja det ska vara lite hård rock i mellan åt;) hihi. ha en fin dag, som vanligt tror jag så tog jag ledigt i fin vädret, jag har svprt att slita mig från solen nu på våren jag=) ha en fin vecka. kram

Speja sa...

Hjälp, han kan ju skrämma vettet ur folk;) hihi.

Trollmor sa...

Du är för skön du! :-)
Ja, det var lite kontrast allt, men vi skulle behöva lite Hard Rock Halleluja vi också.
Sjukstuga råder nämligen.
Du skulle inte kunna tänka dig att låna ut din sköne lirare så att han får skrämma baskeluskerna på flykten? ;-)
Stora kram från Pepparkaksvägen

Therese sa...

Hi, hi du gjorde just min dag ;-)