tisdag 31 mars 2009

Scrap a la Bus




Scraping är inte nåt jag har någon större erfarenhet av, men för en tid testade vi det, jag och barnen. Båda Busarna gillar att pyssla men med en mamma som levt i studiernas värld så har det inte blivit i den omfattningen som man kanske skulle vilja. Det ska bli skärpning från min sida nu när skolan snart är slut.

Resultatet blev jättebra. Lillebror gjorde konstverk till både mamma och pappa, storebror han gjorde en liten hemlis så den berättar jag inte om :O)
Må så gott alla mina vänner.

2 kommentarer:

carola sa...

åh så fint ni gjort..
Ska börja försöka mig på decoupage jag..är inte pysslig alls..

kram

Sanna sa...

Jätte fint och det är såå roligt att göra..

Jag beklagar verkligen de som hänt dig.. Jätte tråkigt..

Men ibland så är lärare väldigt konstiga.. Det finns de som är underbar och de som man nästan tycker de kunde var någon annanstans..

Kramar om dig