fredag 27 mars 2009

Fredag

Jag hade tänkt att visa er lite bilder från gårdagen, men tyvärr är min dator inte helt kurrant så idag fungerar inte usb-porten, morr!

Fredag igen, det är inte klokt vad tiden rinner iväg. Är det nån ute i cyberrymden som har nåt tips om hur man får tiden att bromsa ner lite på takten? *ler*Imorgon fyller kära sambon år, jämnt dessutom. Nu är han dubbelt så gammal som när jag spanade in honom...
Idag ska jag ta och baka lite inför morgondagen.

Den här roliga Ninjan har min goa vän Therese förärat mig. Den betyder nåt speciellt för mig av en och en annan anledning. Jag tar åt mig äran att få tilldelas ett Ninjapris och jag ska med heder bära det och snart föra det vidare.




Motiveringen i Lurans blogg... du har bevisat att det bor en liten ninja inom dig då du satte ner foten för ett tag sedan. Bra gjort! Och vad gäller skolan sköter du den exemplarisk i en sann strikt ninja anda! Men då blir ju resultatet där efter också :-)

Tack goa du.


Hoppas att ni alla får en bra fredag. Ha det gott. Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

God dag vännen!
Jo du, sam sov lika bra inatt igen! Underbart skönt det!
Men vilken himla tur att det gick bra för lillebror Bus! Lät ju otäckt det där med att han va jätte sjuk å så...
Dom är ju så små och hjälplösa!

Hoppas du har en bra dag. Vi har haft besök av en kompis som fick barn för tre veckor sedan. Mycket trevligt!
Väntar på att Mikael ska komma hem från jobbet. Vi saknar han sååå!!
Det är jobbigt att ha en karl som jobbar borta!

Kram

Therese sa...

Hej vännen! Överlevde första dagen med bravur - men jag är glad jag är tjänsteman å inte politiker i vilhelmina då det stormar rejält där, de måste skära ner i massor för att få budgeten i balans, så förslag finns att skolor ska läggas ned, fritidsaktiviteter dras ned, personal bort osv... Så det stormar rejält - men det gör det hela till en roligt utmaning!!!

Hoppas ni får en trevlig helg, här blir det eventuellt en tur med skoter till stugan vi håller på att bygga med saker, då det inte går bilväg dit på sommaren, endast båt... Gäller att passa på, tvärt kan skoterföret vara ett minne blott.

KRAM