torsdag 19 mars 2009

Mina älskade killar

Bröderna Bus ordnade en överraskning till sin mamma.


Vem skulle inte bli glad över så fina skapelser...



Storebror, värsta romantikern, lycklig den som får hans kärlek när han blir stor...




Lillebror, han kan också...
Visst var dom fina? Synd att vårsolen redan har hunnit stjäla dessa hjärtan av mig.

Idag är det också kanonväder som heter duga. Tror att det är till att klä på sig och gå ut en sväng innan det är dags att sätta sig med plugg. Hoppas att ni får en bra dag kära besökare. Tack för alla fina kommentarer, det värmer. Kram igen.


14 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt. Stora, vita hjärtan - inte kalla som is utan som smälter lätt. Det är en bra sak!

Mia sa...

Nää men så söta de är. Förstår verkligen att även dessa kalla hjärtan värmer oerhört mycket. Skönt att du hann fånga dem på bild innan de smälte bort. :)

Kram Mia

Therese sa...

Meeeen mitt hjärta smälter när jag ser dina goa killar, snacka om att kunna charma omkull vem som hellst - du kan skratta dig lycklig med sådana guldkillar!!!

Kram

Ingela la la sa...

Men himmel så sött av dom!
Vilka killar du har uppfostrat ;-) Bra Jobbat!
Ha en bra dag!
Kram Ingela

Esbe sa...

Åh, så fint av dem!!! :))

Anonym sa...

Men sååå himla gulligt av dom! Det va ju jätte fint! Synd att solen tagit dom men tur du har dom på kort!

Hoppas du får en fin fin dag =)

Kram

Anonym sa...

Oh så himla gulligt gjort!! Det måste ha värmt i mamma-hjärtat!!

Kul att du skrev en rad så jag fick komma hit och hälsa på dig.

~Livet i byn

MOONLOVER´S sa...

åååå så fina hjärtan=) så duktiga killar du har=) ja nu ska man må gott hela låånga helgen. ska bli skönt, kjam

Netten sa...

Du har världens finaste pojkar:O)
Ja,Anton är en tänkare och en kille med mkt känslor och han är så söt och Tim han charmar skorna av mig iallafall:O)
Så glad för dina små businhopp på min blogg och jag känner att jag saknar dig min vän,men snart så ses vi:O)
Kram Kram

Anonym sa...

Vad härligt!! Visst är det kärlek..

Angående de du skrev, så är det inge ovanligt när det gäller att gå upp i vikt när man går i skolan.

Fy vad man rör sig lite jämfört med innan.. Nu lyfter man rumpan och sätter den någon annanstans...

De tar du igen vännen, för sedan få du nog springa livet av dig =)

Du är jätte fina killar var nöjd över dem, för man har inge bättre..

Kramar om dig

Anonym sa...

Va gulligt.
Du har fått en award inne på min blogg!
Kram

Snuttan sa...

Vilka fina hjärtan av snöööö.
Så gulligt
Kram
Åsa

Anonym sa...

Så lite så. Den har du gjort dig väl förtjänt av.
HA en underbar dag.
Kram

Therese sa...

Tittar in å önskar trevlig helg, själv har jag börjat gruva för tatueringen jag ska göra i morgon... Huvva, undra just vad jag gett mig in på?!

Kram