fredag 20 mars 2009

Fredag igen

Tack snälla Petra för den härliga utmärkels du förärade mig med. Jag blev jätteglad, bara så att du vet.


Såklart ska den vidare och som vanligt måste jag ju ta en riktig funderare.

Äh...jag bryter mina traditioner. Alla mina besökare som känner för att ta den med sig, passa på, nu eller aldrig! Du med min vän Öster i Edinge. Självfallet.

Önskar er alla en fin och lugn fredagskväll. Min blir nog inte så lugn eftersom jag och en till kom på den briljanta idén att starta en fritidsgård i byn. Den har varit igång onsdag och fredagkvällar sedan i december. Gissa hur livat det kan bli? Skoj!
Ha det gott. Kram

3 kommentarer:

Therese sa...

Tittar in en snabbis å önskar trevlig helg, och att det blir kul på fritidsgården ;-) Bild på tatueringen kommer med säkerhet vad det lider...

KRAM

Netten sa...

Tack vännen,jag tar den med hem till mig:O)
Ha en bra helg med kväll på gårn och annat hoppas jag.....
Vi ska på 50 års kalas imorgon och ikväll så blir det mys med la familia....
Kram till dig

Kristina "Kia Svanberg" sa...

En trevlig helg önskas till dej och din fina familj! Stor kram