fredag 5 februari 2010

Dan före dan...



Önskar er alla en trevlig fredagkväll.
Imorgon, en dag tidigare än bestämt, åker vi till Storuman.
Spännande, overkligt, nervöst, förväntansfullt men framförallt jätteskoj.
När vi kommer hem imorgon så har vi ju en bebis i huset igen :O)
Må så gott allihopa. Kram till er!

Ps

Vilket beroendeframkallat kex. Nån som har provat det nya Ballerina kladdkaka? Om inte så gör inte det heller för det är helt sjukt gott och det går inte sluta äta om man börjat.

4 kommentarer:

Vendela sa...

Hej! Nämän har Ballerina kommit ut med en ny sort IGEN??

Ja nästa vecka är det nya friska tag som gäller! Tog ett lättare projekt denna vecka, min mailbox som svämmar över av oraderade mail, men nästa vecka ska jag ta något "tyngre" igen ;-)

Trevlig helg.....KRAAAM!

Therese sa...

Åh vad spännande och få hämta hen lilla vovven!
Köpte dom i går, kakorna alltså. I dag är dom slut...sjukt goda!
Kramar

Therese sa...

Först och främst ett STORT TACK för kläderna till lilla Fröet, blev ju så uppslukad och betagen i er Ayla så jag vet i ärlighetens namn knappt om jag sa tack *skämmes* Men oj, så fin och underbar hon var!!! Verkligen ER <3 tror ni kommer att bli en mycket lycklig familj tillsammans, och att lillhussarna har fullt upp framöver. Gubben blev också betagen för han har lovat att nästa gång vi åker till Dollar så ska vi hälsa på er ;-) Förutsatt att det passar å så förståss. Hör av dig om konto nr får jag föra över pengar för tavlorna, och skynda att lägga ut bilder på sötingen så jag å luran kan sitta här i soffan å mysa och se på ert underverk! KRAM till er, och ett stort LYCKA till med er "bäbis" <3

Anne sa...

Hej hopp!
Vilken trevlig blogg du har!
Jag har förstått att Ni har hämtat en valp idag, så roligt!
Nu börjar en spännande tid med diverse bus och upptåg ;)
Vi har uppfödning av Dansk/svensk gårdshund, också en trevlig ras.
Njut och mys mycket med den lilla nykomlingen och ha en skön lördagkväll!
Anne