onsdag 10 februari 2010

Utmaning till just dig...


Jag undrar och undrar vem du som just nu läser min blogg är. Lite då och då ser jag en vädjan i andras bloggar om att just Du ska skriva en liten kommentar.

Därför så gör jag detsamma. Jag ber dig som just nu läser att lämna ett litet spår av dig när du smyger härifrån. Det är lätt som en plätt, bara att trycka på kommentarer längst ner i inlägget och sedan kan du ju skriva vad du vill.
Jag skulle bli jätteglad över minsta lilla spår av just Dig. Tro det eller ej :O)

Om du har en blogg så blir ju kommentaren du lämnar en väg till att hittar till dig också.Om du saknar blogg kan du ju bara skriva tex Anna, Mariestad osv...

Jag brukar inte känna mig så jättenyfiken men det ska bli lite spännande att se vem som besöker mig i min blogg. Snart 16.000 unika besökare. Men vem är alla dom, skratt!!!
Kom ihåg...Det finns bara en av dig och det är DU. Kram till er alla.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj Busmamma!
Jag var in på min kusins blogg(kungsa) och hittade din härliga bloggsida kunde inte låta bli att titta in och läsa lite, hoppas du tycker det är ok. Jag tycker ni är så otroligt duktiga och kreativa som skriver blogg. Hoppas att allt är bra med dej, jag ser att du/ni har fullt upp nu med er lilla valp, otroligt söt. Sköt om dej!
Kram Anna Wallberg, Frösön.

Tess sa...

Ser att denna bedjan om att få veta vem som läser återkommer på nästan alla bloggar just nu, snart får jag också göra ett inlägg om det :)
Jag är i alla fall en trogen läsare av din blogg och kommenterar varje gång jag är här:)
Kram Therese i Mariefred

Speja sa...

Hej svejs! Jag brukar för det mesta lämna en kommentar när jag kikar in här - även om mina bloggpromenader har varit lite sparsamma på senaste tiden.

Ha det så fint!
Kram
Speja

White cotton grass sa...

Nog tassar man in här då och då ;)

kram
helena

karin sa...

jag tittar in, som vanligt, för att uppdatera mej om ditt liv och leverna. särskilt nu när lilla Ayla har tillkommit.
kram till er båda

strömmas sida sa...

Jag läser ju din blogg..självklart gör jag det :-).

kram
strömma

Vända blad sa...

Hej! Nu var det ett tag sen jag var här...och det har hänt en hel del ser jag! Vilken underbar liten valp! Måste hämta hit maken så han får se =) Vi har ju redan "Tjappoliten" (inte direkt SÅ liten) men ibland fantiseras det om en till hund...Ett tips om rumsrenheten är att berömma jättemycket när det "går bra" utomhus. Tjappo var så himla duktig när han kom till oss, men då gnagde han ju sönder golvet istället =)
Ha det gott!
Kram Maria

Nina sa...

Hej vännen!
Har inte varit inne här på ett tag! *skäms på mig*
Så söt hon är lill vovven!
Kan tänka mig att det kan va lite trixigt från början att få dom rumsren å så. Men jag hoppas att allt går bra för er!

Skulle vilka göra en liten undersökning oxå om vem som läser min blogg!
Brukar ju iaf ligga mellan 120-160 unika läsare per dag hos mig. En dag va det sidvisningar på nästan 400!
Ha det gott vännen!
Kramar!

Englagård sa...

Ja jag brukar ju tassa in och lämna ett avtryck lite då och då så då gör jag väl det nu också:)
kram

Therese sa...

Tjingeling vännen! Jag är här å kutar för jämnan, men det vet du ju *skrattar* Och du må tro att jag känner en enorm lättnad att fröet vände sig, får bara hoppad fröet är kvar i det läget åtminstonde tills i mogron kväll :-) Ha nu en toppen helg å klappa er fyrfota busa från oss!

Netten sa...

En va dina trogna läsare är JAG!!!!
Är ju innne så ofta och kollar av hur livet flyter på hos er så jag glömmer bort att ringa och faktiskt prata med dig:O)
GUUUUUUUUUUUD så söt hon är lillvovvan....vill oxå gosa med henne..
Ha det så gott hjärtat mitt.
Kramiz

Therese sa...

Jag plingar dig när jag behöver experthjälpt ang krupp, för jag tror du har många bra tips på lut! Önskar dig en fin arbetsdag. KRAM

Vendela sa...

Ja mig känner du väl till iaf? *ler*

Jag har ju vädjat ett flertaligt gånger också, men det måste vara några fiender (inte för att jag vet att jag har några) som läser min blogg, för ingen vågar ge sig till känna. De enda som ger sig till känna när jag lägger ut min vädjan är de som jag vet om redan.

Jättekonstigt!

Kram o ha en trevlig helg!

Trollmor sa...

Tassar in för att önska en skön helg och för att beundra er nya lilla fyrfota sötnos!
Helt underbar.
Tack för din hälsning :-)
Vargen hälsar också med några glada yl till lilltjejen (de heter nästan likadant dessutom).
Många kramar Trollmor

Therese sa...

Tjingeling! Fil som är bra för magen fungerar utmärkt på små valpar, liksom mild barnvälling. Absolut INTE ge grisöra och/eller dentastick från börjarn, det ger rena rama räser bajset och kan tom vara farligt.... Nu ska vi rusta för kalas och klä vår lilla dam pippi klänning :-) STOR kram till er!